Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 12-04-2006, 11:16 PM   #11
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: yay christmas tree

I remember two years ago was the first time I ever had a real christmas tree. It was a bitch to cleanup, but damn it smelled nice. It felt good to actually have a real one too, instead of having to stare at some ugly plastic one.
__________________

alvino is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2006, 11:25 PM   #12
In Runtime
 
aff1993's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 115
Send a message via MSN to aff1993
Default Re: yay christmas tree

my one is plastic, dont you think it looks good!
Damn real ones get sap on your christmas lights!
and theyre soooooooooooooooooo messy!
like mine though
P.S, can i have some good feedback, plz!
__________________

__________________
-=Dont drink and drive, you might just spill the drink=-
-=Excuse me, i think my karma ran over your dogma=-

|--- I have a PC with 2.2ghz Celeron D, 1024MB RAM, Windows Vista Home Premium, 32MB Graphics card, 200GB HDD, 24x DVD Burner ---|
aff1993 is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2006, 11:30 PM   #13
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: yay christmas tree

Yeah, I like your christmas tree. It's...golden. Haha...
alvino is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2006, 11:39 PM   #14
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default Re: yay christmas tree

lol, i love the smell of our tree, cept i gotta clean up the shit that gets allova the floors lol
__________________
We ride, we die {É}FORUM 2007{É}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 12:42 AM   #15
In Runtime
 
aff1993's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 115
Send a message via MSN to aff1993
Default Re: yay christmas tree

i guess my christmas tree is beautiful, hehe.
I really like looking at christmas lights on christmas eve!
__________________
-=Dont drink and drive, you might just spill the drink=-
-=Excuse me, i think my karma ran over your dogma=-

|--- I have a PC with 2.2ghz Celeron D, 1024MB RAM, Windows Vista Home Premium, 32MB Graphics card, 200GB HDD, 24x DVD Burner ---|
aff1993 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 12:52 AM   #16
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: yay christmas tree

Quote:
Originally Posted by boardordi3
lol, i love the smell of our tree, cept i gotta clean up the shit that gets allova the floors lol
Yeah, that's why my mom puts a nice sheet with a christmas theme under the tree. We just pick it up by the corners and dump it out. Done and done.
alvino is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 02:53 AM   #17
In Runtime
 
aff1993's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 115
Send a message via MSN to aff1993
Default Re: yay christmas tree

hmm, we have never had a real one, but my grandma did, its really messy, i like the smell, hmm.
__________________
-=Dont drink and drive, you might just spill the drink=-
-=Excuse me, i think my karma ran over your dogma=-

|--- I have a PC with 2.2ghz Celeron D, 1024MB RAM, Windows Vista Home Premium, 32MB Graphics card, 200GB HDD, 24x DVD Burner ---|
aff1993 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 07:32 AM   #18
Site Team
 
root's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 8,006
Default Re: yay christmas tree

if you get a live tree (with the root ball attached) then you don't have to clean up anything cause it doesn't dry out and loose it's needles.

there are also some varieties of spruce tree that have slightly thicker waxier needles that don't get rdopped as much, (and they arn't sharpe either like the traditional norwegian spruce needles).


speaking of nativity scenes...
whilst in town on saturday I saw a nativity scene in a toy shop...

three wise men, mary joseph + baby jesus in the window...

and there was a woman outside, kneeling on the ground, with rosary beads, preying to the baby jesus...
__________________
I didnít fight my way to the top of the food chain to be a vegetarianÖ
Im sick of people saying 'dont waste paper'. If trees wanted to live, they'd all carry guns.
"The inherent vice of capitalism is the unequal sharing of blessings; The inherent vice of socialism is the equal sharing of miseries."
root is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 08:10 AM   #19
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default Re: yay christmas tree

Quote:
Originally Posted by root
if you get a live tree (with the root ball attached) then you don't have to clean up anything cause it doesn't dry out and loose it's needles.

there are also some varieties of spruce tree that have slightly thicker waxier needles that don't get rdopped as much, (and they arn't sharpe either like the traditional norwegian spruce needles).
wow root quite the christmastreeologist
__________________
We ride, we die {É}FORUM 2007{É}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2006, 09:21 AM   #20
Site Team
 
root's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 8,006
Default Re: yay christmas tree

That'd be botanist...
__________________

__________________
I didnít fight my way to the top of the food chain to be a vegetarianÖ
Im sick of people saying 'dont waste paper'. If trees wanted to live, they'd all carry guns.
"The inherent vice of capitalism is the unequal sharing of blessings; The inherent vice of socialism is the equal sharing of miseries."
root is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 10:26 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0