Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 06-24-2007, 12:10 PM   #11
Fully Optimized
 
D-Lew's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,793
Send a message via AIM to D-Lew
Default Re: Soz Guys

$8? I'm at bare minimum this time around. But it paid for my guitar so...
__________________

D-Lew is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2007, 12:46 PM   #12
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: Soz Guys

Quote:
Originally Posted by Rudster816 View Post
lol all good things have a bad side to them
also least your girlfriend is better than mine

im datting this girl >>>> yep a smile lol
It's not bad. The worst part of it is the guys who want your girlfriend that have to be taken care of. Eventually it just gets to be a pain..
__________________

__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2007, 02:30 PM   #13
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Soz Guys

Quote:
Originally Posted by freestyler105 View Post
Yeah, I noticed you haven't been on too much lately.

I can relate with the girlfriend thing. Last night was...fun to say the least, but I've got a bit of a nasty mark on my neck haha. I had it nicely covered with my collar popped, but I had swim practice this morning, so that idea was nicely ruined. Anyway, after being super stealth about it for like an hour and a half, my coach notices and in front of the entire team goes, "Mike, what the hell is that on your neck?" Asshole.
Haha fun huh?

Hmm... What kinda fun

Quote:
Originally Posted by freestyler105 View Post
It's not bad. The worst part of it is the guys who want your girlfriend that have to be taken care of. Eventually it just gets to be a pain..
No one wants my girlfriend anymore.

They all know i'm a black belt

It does have its advantages after all
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2007, 05:20 PM   #14
Site Team
 
David Lindon's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 15,233
Default Re: Soz Guys



They look awesome!
__________________
[url=http://www.LNXPS.NET]LNXPS.NET - The XPS Library]
David Lindon is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2007, 10:47 PM   #15
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: Soz Guys

Quote:
Originally Posted by ArrizX View Post
Haha fun huh?

Hmm... What kinda fun



No one wants my girlfriend anymore.

They all know i'm a black belt

It does have its advantages after all
Lol don't worry 'bout it man. Yeah I've already had to kick 2 kids asses in the ~ 1 month we've been going out
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2007, 12:51 AM   #16
BSOD
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 6,556
Send a message via MSN to Rudster816
Default Re: Soz Guys

they better look good at 138$!!
i plan on making some kind of subsytem for my room. i need away to tell my sister to get out of my room sometimes HA! i dont want nothing too fancy proably a little more than half you total wattage for the subs you bought Arrizx. i basicaly just need a better sound card right now and a better amp with a 5.1 input and a 5.1 ouput(one i got now is 5.0). agh cant wait till i get a REAL job..sound blaster audigy, 750 watt sub box, 4x50 satelites, 50 watt center, 1000 watt amp. that is going to sound awesome. then when i get a half decent car just stick it in there if i want
Rudster816 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2007, 01:42 AM   #17
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Soz Guys

Quote:
Originally Posted by David Lindon View Post


They look awesome!
oh they are! they look amazing with no stamped logo anywhere on the sub. its amazing

Quote:
Originally Posted by freestyler105 View Post
Lol don't worry 'bout it man. Yeah I've already had to kick 2 kids asses in the ~ 1 month we've been going out
really now? she must be hot.. post pics! Haha

Quote:
Originally Posted by Rudster816 View Post
they better look good at 138$!!
i plan on making some kind of subsytem for my room. i need away to tell my sister to get out of my room sometimes HA! i dont want nothing too fancy proably a little more than half you total wattage for the subs you bought Arrizx. i basicaly just need a better sound card right now and a better amp with a 5.1 input and a 5.1 ouput(one i got now is 5.0). agh cant wait till i get a REAL job..sound blaster audigy, 750 watt sub box, 4x50 satelites, 50 watt center, 1000 watt amp. that is going to sound awesome. then when i get a half decent car just stick it in there if i want
Not that much. I almost got these two 10's

https://ssl.perfora.net/www.ficaraud...iew.shopscript

Crazy price.


anyways you should look into a type r subwoofer.

thats alpine btw.
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2007, 02:23 AM   #18
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: Soz Guys

Hey Arrizx.

I missed you.

A lot.

alvino is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2007, 03:07 AM   #19
BSOD
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 6,556
Send a message via MSN to Rudster816
Default Re: Soz Guys

oh i cant even look into them yet i dont have any money...well do but that is for the stuff in my sig. that audio system is next on my list though.

you see unlike you i dont have crazy amounts of money. and yes i can till you do you live by a bunch of huge houses so yours is big, you crashed you car so you parents just buy a benz...

glad to see you have to work for something now though hehe kidding with you but yeah i gotta earn every cent of what i buy. car, gas, compuer, audio, anythign expect clothes,food, things my parents buy for me without me asking and thats it

EDIT: ^^damn proud too
Rudster816 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2007, 10:36 AM   #20
Daemon Poster
 
NEED WOW NOW's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,315
Send a message via AIM to NEED WOW NOW
Default Re: Soz Guys

Quote:
Originally Posted by ArrizX View Post
I know what I am going to get.

Each sub takes 650w RMS, so I will get a Hifonics Brutus and run it at 1 ohm

I have been wondering wat RMS is because i am planing to get these speakers and there are 2 kind and the one with RMS are more money. Just want to no wat ones to buy. Computer Speakers.
__________________

__________________
AMD is Happy!
Intel is Pissed!
Europe is $1.45 Billion Dollar's Richer!
NEED WOW NOW is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 07:55 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0