Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-25-2007, 06:13 PM   #1
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default second life?

what is it? it kinda looks like the sims, except freakishly expensive
__________________

__________________
We ride, we die {}FORUM 2007{}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2007, 06:34 PM   #2
Golden Master
 
borat_sagdiyev's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 8,986
Send a message via AIM to borat_sagdiyev Send a message via MSN to borat_sagdiyev
Default Re: second life?

its free....
__________________

__________________
Core 2 Duo e4500 2.2ghz @ 2.8ghz
evga 650i ultra
2gb 400mhz ram OC'ed to 450
evga geforce 7600GT overclocked
borat_sagdiyev is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2007, 06:35 PM   #3
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: second life?

Haha, yeah, I heard about that on the news, I think you have to be like an extreme geek to do that. But people make like hundreds of thousands of dollars off selling their stuff on it.

http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Life
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2007, 06:45 PM   #4
Fully Optimized
 
drumthrasher's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,606
Send a message via AIM to drumthrasher Send a message via MSN to drumthrasher Send a message via Yahoo to drumthrasher
Default Re: second life?

geek?
i thought that would be kinda neat. i haven't tried it cause i have no time cause i'm a super busy boy, but its kinda cool.

but ya its free. lol
__________________
Gateway GT4016 Desktop | CPU: AMD Athlon 64 3700+ @ 2.2GHz | RAM: 2GB (4x512MB) | HDD: 1x200GB, 1x120GB | Video: ATI HD Radeon 4850 512MB | OS: Vista Home Premium x86 SP1, Mac OS X Leopard 10.5.6
drumthrasher is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2007, 06:51 PM   #5
Daemon Poster
 
GlasseyeUK's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,208
Send a message via MSN to GlasseyeUK
Default Re: second life?

Yeah my ex is well into that game, its crazy, you can buy all sorts of stuff, islands, and as freestyler said people are making some dollars out of that game, you have to pay for skins and all that.........and all sorts of bits and pieces, its the uber sims
__________________
AMD Athlon 64, 2200 (11x200) 3700+,ASRock 939S56-M, SiS 756 AMD Hammer,NVIDIA GeForce 6600LE, 2048(DDR SDRAM), Maxtor 5A300J0 300GB 5400RPM, Ultra ATA/133)

Time tells all, but if the moment in time passes and you miss it, then you will remember it for ever!!
GlasseyeUK is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2007, 07:10 PM   #6
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: second life?

Yeah, it's cool and stuff, but you've gotta kinda be a loser to invest enough time into it, you know what I'm saying?
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2007, 01:54 AM   #7
Golden Master
 
mammikoura's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 7,459
Send a message via MSN to mammikoura
Default Re: second life?

looks pretty nice. I think I'm gonna give it a try. And freestyler105, it's a game, so of course everyone playing it is a geek. (well not really) And you don't have to spend 10h/day playing it.. atleast I don't think so.
__________________
0_o
mammikoura is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2007, 03:27 AM   #8
Daemon Poster
 
Steff's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,435
Send a message via MSN to Steff
Default Re: second life?

Looks abit like that IMVU
__________________

Steff is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 02:24 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0