Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 06-25-2005, 02:07 PM   #11
Fully Optimized
 
99nasha's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,995
Default

Yo steven! Can you make me a picture with that pic
__________________

99nasha is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 02:12 PM   #12
BSOD
 
Steven11's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,056
Default Re: Review my sig

Yeah, do you want to show everyone the one i made you and pm'ed to you? I'll pm the new one tomorrow cus i have to make them in the computer in my room cus im only 12 and my dads computer doesnt have the correct software.
__________________

Steven11 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 02:16 PM   #13
Fully Optimized
 
99nasha's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,995
Default

Yeah! That one you sent me is really good. Only 12?! Your a talented kid....
99nasha is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 02:31 PM   #14
BSOD
 
Steven11's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,056
Default Re: Review my sig

cheers everyone that know me properly thinks i am too clever to be 12. I even fix computers for people, my best moment when a kid tokk a not working laptop to the ict technician and i took it off him and mended it, your should have seen his face.
Steven11 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 02:55 PM   #15
In Runtime
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 482
Default

I would like 2 know wha u made it with hwat program.... i wuz in the process of trying to make sumtin spendin hours on in lol and ...would chu know i got a memory error....ERRR!
__________________
-HP zv6000 Laptop, 15.4 " (widescreen) W/ brightview technology(glossy)
ExGamer is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 03:03 PM   #16
BSOD
 
Steven11's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,056
Default Re: Review my sig

I personally use photoshop elements 2 but i would much prefer somet like photoshop cs, do you have a copy, if you do can you please pm me?
Steven11 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 03:03 PM   #17
Golden Master
 
jac006's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 5,810
Send a message via AIM to jac006
Default Re: Review my sig

How about mine?
__________________
Macbook Pro and Logitech z5500s. All you really need.
jac006 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 03:05 PM   #18
BSOD
 
Steven11's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,056
Default Re: Review my sig

Yeah i think that your is ok, mine is the best i think but i bet you think yours is well anyway everyone will think that theirs is the best even if its crap and ill show you the one i made 99nasha later on . . .
Steven11 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 03:46 PM   #19
In Runtime
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 482
Default

I can get chu a 30 day free trial lol
__________________
-HP zv6000 Laptop, 15.4 " (widescreen) W/ brightview technology(glossy)
ExGamer is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2005, 04:10 PM   #20
xxcobraxx
 
Join Date: Oct 2004
Location: England
Posts: 6,224
Default Re: Review my sig

eat this then:








I am the best lmao Eat them, yes i did make them
__________________

__________________
Liveleaker
IAntDemo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 06:04 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0