Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 09-05-2007, 10:39 PM   #1
Golden Master
 
superman22x's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 7,903
Send a message via MSN to superman22x Send a message via Yahoo to superman22x
Default Razr 2 out v9 v8 and v9m

google it, I would post a link, but there are so many stories out there.

They look super sweet tho. Bit pricy, $199 with contract. My current contract ends in acouple days I think. these look pretty sweet, but just too much money. Hopefully by the time I get a new phone, they will drop another $100, or I will get some money, lol. Cause that's the phone I want. So much nicer than my current razr.

My razr lasted2 years btw, because of my sweet leather case. Protected it, I dont know anyone else that could keep razr for there 2 years...
__________________

__________________
“Adults are just obsolete children and the hell with them.” - Dr. Suess
superman22x is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 12:12 AM   #2
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

Nice, I kinda want one, but I dunno if they have the right kind of texting for me. Because if it isn't word, I wont use it.
__________________

__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L – ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 01:40 AM   #3
Daemon Poster
 
sek3o1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,150
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

i want to get a second phone my brother has at&t and i was thinking of getting one of them!!!they look pretty nice.
__________________
dell xps 700 pent d 3.8 ghz duel 7900 gtx
4gigs 800 ram
sony vaio core 2 duo t7600 radon mobility x1600
2 gigs of ram
sek3o1 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 03:55 PM   #4
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

Yeah, Razrs are not the phones to get if you want something durable. Personally, my next phone is gonna have a full keyboard. I'm soo sick of T9/Word or multitap, they're a pain.
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 04:48 PM   #5
Site Team
 
David Lindon's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 15,233
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

Yeah I've seeen the ads and it looks great!
__________________
[url=http://www.LNXPS.NET]LNXPS.NET - The XPS Library]
David Lindon is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 04:49 PM   #6
Site Team
 
David Lindon's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 15,233
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

Yeah I've seeen the ads and it looks great!
__________________
[url=http://www.LNXPS.NET]LNXPS.NET - The XPS Library]
David Lindon is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 06:52 PM   #7
Daemon Poster
 
sek3o1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,150
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

i just dont want a pda....i like my phones to look nice il take a mp3 player and bluetooth but i dont want a qwerty keyboard........i had one a blackberry and i didnt like it much plus u have to pay extra to receive emails and things you pay for so many gbs of w/e its called lol
__________________
dell xps 700 pent d 3.8 ghz duel 7900 gtx
4gigs 800 ram
sony vaio core 2 duo t7600 radon mobility x1600
2 gigs of ram
sek3o1 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 06:55 PM   #8
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

My friend has that flip phone that has a full keyboard...it's really nice, here's a picture, it's the Samsung u740:
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 08:27 PM   #9
Daemon Poster
 
sek3o1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,150
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

i wouldent wnat a phone like that...just dont like them lol maybe in the future and i really dont like the candybar style of phones either.....that phone is cool in one aspect that the top swivles thats a neat concept.
__________________
dell xps 700 pent d 3.8 ghz duel 7900 gtx
4gigs 800 ram
sony vaio core 2 duo t7600 radon mobility x1600
2 gigs of ram
sek3o1 is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2007, 11:17 PM   #10
Golden Master
 
superman22x's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 7,903
Send a message via MSN to superman22x Send a message via Yahoo to superman22x
Default Re: Razr 2 out v9 v8 and v9m

My friend shawn has once of those too. But I'm not a big fan of it. It's kinda like a brand thing, everyone knows razr but not U740.
__________________

__________________
“Adults are just obsolete children and the hell with them.” - Dr. Suess
superman22x is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 02:00 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0