Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-31-2005, 04:59 PM   #131
Daemon Poster
 
The_Necromancer's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,209
Send a message via MSN to The_Necromancer
Default Re: Pic's of yourself

yeah, I run that much every track season, lol. need some new shoes.
__________________

__________________
For You
The_Necromancer is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 05:26 PM   #132
Golden Master
 
athlon64fx's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 6,153
Send a message via MSN to athlon64fx
Default Re: Pic's of yourself

yup and now im moving into downtown nashville. he he. 2 mins from adam's work!!!
__________________

athlon64fx is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 07:27 PM   #133
Fully Optimized
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,438
Default Re: Pic's of yourself

2mins LOL now thats close and nashville sounds funny
__________________
Just A Guy With A Voice In His Head...
Charchris is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 08:18 PM   #134
Golden Master
 
athlon64fx's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 6,153
Send a message via MSN to athlon64fx
Default Re: Pic's of yourself

yes it does! and yep It'll be TOTALLY AWESOME!!

he likes his job alot too!
athlon64fx is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 10:43 PM   #135
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Pic's of yourself

back to the topic.. here are two more of the party boy (me):

Giancarlo is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 10:52 PM   #136
The Candyman
 
~mr mixx~'s Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: USA
Posts: 11,310
Default Re: Pic's of yourself

Quote:
Originally Posted by athlon64fx
yup and now im moving into downtown nashville. he he. 2 mins from adam's work!!!
Down Town Nash..cool

But just one thing, that sux for adam that he's only 2-minutes from his work b/c he can't call out of work, cuz they will just come over !! LOL

You'll have to take some pics of DownTown for us... 8)
__________________
" Let the music move you "
~mr mixx~ is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 10:56 PM   #137
Fully Optimized
 
crazyman143's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: USA
Posts: 2,946
Default Re: Pic's of yourself

I am suddenly inspired to take some pics of stuff and post them on CF!
crazyman143 is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 10:59 PM   #138
The Candyman
 
~mr mixx~'s Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: USA
Posts: 11,310
Default Re: Pic's of yourself

Dude you should, get some pics of you going down a hill os snow on a snowboard .....Lol
__________________
" Let the music move you "
~mr mixx~ is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 11:01 PM   #139
Fully Optimized
 
crazyman143's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: USA
Posts: 2,946
Default Re: Pic's of yourself

lol pics of me falling on a snowboard!
I have only snowboarded twice before, a complete beginner
I hate skiing btw
crazyman143 is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 11:11 PM   #140
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Pic's of yourself

i'll try to get a pic of me at my friend's party next weekend..
__________________

Giancarlo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 02:34 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0