Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 03-18-2006, 03:36 AM   #51
BSOD
 
HRHunteRHR's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,730
Default Re: Own the previous picture!



GTA guy pwns copz
__________________

HRHunteRHR is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 03:37 AM   #52
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Own the previous picture!

Lol I would have said the kids owned MJ... Hell they sent him to court!
__________________

__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:17 AM   #53
Daemon Poster
 
badninja3's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,348
Send a message via AIM to badninja3
Default Re: Own the previous picture!

ESRB pwns GTA

badninja3 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:18 AM   #54
Golden Master
 
mammikoura's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 7,459
Send a message via MSN to mammikoura
Default Re: Own the previous picture!

Quote:
Originally Posted by ArrizX_MuziK
Lol I would have said the kids owned MJ... Hell they sent him to court!
hmm, interesting...
Because I'd say that MJ definitely owned the kids
mammikoura is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:18 AM   #55
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Own the previous picture!

NICE!

Thats a hard one to top!

What could beat ESRB, because explosives have been warn out..
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:22 AM   #56
Daemon Poster
 
badninja3's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,348
Send a message via AIM to badninja3
Default Re: Own the previous picture!

yea boi!



Quote:
Originally Posted by mammikoura
hmm, interesting...
Because I'd say that MJ definitely owned the kids
LMAO!
badninja3 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:23 AM   #57
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Own the previous picture!

Quote:
Originally Posted by mammikoura
hmm, interesting...
Because I'd say that MJ definitely owned the kids
LOL!!!

Well thats what I ment.. But then as a cover up I said the court thing, but HAHAHAHAHA!!

That was a good luagh!!
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 04:37 AM   #58
Daemon Poster
 
badninja3's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,348
Send a message via AIM to badninja3
Default Re: Own the previous picture!

haha, im winning! lol.

what owns the esrb?

omg i remember:
-oh whats that guys name. jack...something. awe. i forgot. nvm.
badninja3 is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 11:04 AM   #59
Fully Optimized
 
Bahawolf's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: United States
Posts: 2,604
Default Re: Own the previous picture!



Sorry, but the godfather owns everything.. lol.
Bahawolf is offline   Reply With Quote
Old 03-18-2006, 11:05 AM   #60
BSOD
 
Flipper's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 246
Default Re: Own the previous picture!

not this......

__________________

Flipper is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 04:40 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0