Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-04-2007, 04:34 AM   #21
Daemon Poster
 
Steff's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,435
Send a message via MSN to Steff
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

LOL, persoanly I think these movies suck.. though I have only seen a few lol.
__________________

Steff is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2007, 05:54 AM   #22
Daemon Poster
 
JikuzeN's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 535
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

Quote:
Originally Posted by Steff
LOL, persoanly I think these movies suck.. though I have only seen a few lol.
Haha, i agree, although the xmen/spiderman series were quite good. Iron man is awesome too!
__________________

JikuzeN is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2007, 10:43 AM   #23
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

The reason why I like is because I use to watch these comic book heroes on TV when I was a kid. There use to be cartoon series that always got me into it. Now that they have the capability of making real life action movie about them, it makes it so much better.
__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2007, 10:46 AM   #24
Fully Optimized
 
LambOfGod's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,783
Send a message via MSN to LambOfGod
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

Quote:
Originally Posted by BigLu
fantastic 4 was the biggest waste of my money, out of all my wastes of money, that i've experienced in my life.
Jessica Alba gettting naked in the street was worth it
__________________
LambOfGod- Q6600 g0 @ 3.06 Ghz * DFI LANPARTY DK X48-T2RS * Antec 1200 * Rosewill RP550 PSU * EVGA 8800 GTX Superclocked *WD 74GB Raptor * 2 X Seagate 1TB 7200.11 (RAID 1) * 4 GB DDR2 1022 GSKILL 5-5-5-13 * Windows 7 Ultimate 64 bit/Windows XP 64 Bit
LambOfGod is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2007, 10:48 AM   #25
Fully Optimized
 
LambOfGod's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,783
Send a message via MSN to LambOfGod
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

Quote:
Originally Posted by joxley1990
Im looking forward to spiderman 3!
Yea Venom is gonna own everyone
__________________
LambOfGod- Q6600 g0 @ 3.06 Ghz * DFI LANPARTY DK X48-T2RS * Antec 1200 * Rosewill RP550 PSU * EVGA 8800 GTX Superclocked *WD 74GB Raptor * 2 X Seagate 1TB 7200.11 (RAID 1) * 4 GB DDR2 1022 GSKILL 5-5-5-13 * Windows 7 Ultimate 64 bit/Windows XP 64 Bit
LambOfGod is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2007, 12:18 AM   #26
Daemon Poster
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 593
Send a message via AIM to Haku Mioje Send a message via Yahoo to Haku Mioje
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

damn that looks bad ass. i thought that it was going to be like a cartoon movie and i think the yellow mustang is hot shot, or at least thats the only car that i can really think of
Haku Mioje is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2007, 12:25 AM   #27
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

Yup, that's what is so great about the new Transformers movie. Everyone is underestimating it, but the transformation sequence is pretty intense. Of all the movies coming out this year, I believe the Transformers is the one I want to see the most.

I don't know if you guys ever watch the original Transformers (1980's) cartoon series, but the new Transformers Cybertron and all that crap ruined it for me. Transformers hasn't been the same since. Beast Wars? OMG. Then all these Cyber Planet Keys? Shesshhhh.
__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2007, 12:32 AM   #28
Daemon Poster
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 593
Send a message via AIM to Haku Mioje Send a message via Yahoo to Haku Mioje
Default Re: OMG, new Transformer trailer!!!!!!

yeah i saw beast wars but when i saw that i was like 8 or ten and thouhgt it was the collest show ever. but i dont really like the transformer shows anymore. but i still love cartoons
__________________

Haku Mioje is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 02:54 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0