Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-24-2008, 10:08 PM   #1
Golden Master
 
Thelis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,410
Send a message via AIM to Thelis Send a message via MSN to Thelis Send a message via Yahoo to Thelis
Default OMG I am dying of laughter.

This is great <Extere Mature Language Warning>

__________________

Thelis is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2008, 10:11 PM   #2
Daemon Poster
 
sek3o1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,150
Default Re: OMG I am dying of laughter.

i watched that so lonnnnnnnnng g\ time ago its funny. i did lol'd thinking dang im avg too.noooooooooooooo
__________________

__________________
dell xps 700 pent d 3.8 ghz duel 7900 gtx
4gigs 800 ram
sony vaio core 2 duo t7600 radon mobility x1600
2 gigs of ram
sek3o1 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2008, 10:11 PM   #3
Golden Master
 
freestyler105's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 7,883
Default Re: OMG I am dying of laughter.

I think someone already posted that, but it's still amazing
__________________
C2D E6600 | 4GB DDR2-800 | 9800GTX+ | Asus P5B-E | 150GB Raptor | 320GB 7200.10 | 750W Xigmatek PSU
freestyler105 is offline   Reply With Quote
Old 01-24-2008, 10:17 PM   #4
Daemon Poster
 
sek3o1's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,150
Default Re: OMG I am dying of laughter.

idk if i did or not i posted some parodys and funny vids.
__________________
dell xps 700 pent d 3.8 ghz duel 7900 gtx
4gigs 800 ram
sony vaio core 2 duo t7600 radon mobility x1600
2 gigs of ram
sek3o1 is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 07:08 PM   #5
In Runtime
 
a1sporty15's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 102
Default Re: OMG I am dying of laughter.

Haha nice, I heard this song on my friends ipod. But never seen the video, nice find haha.
a1sporty15 is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 07:52 PM   #6
Golden Master
 
Thelis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,410
Send a message via AIM to Thelis Send a message via MSN to Thelis Send a message via Yahoo to Thelis
Default Re: OMG I am dying of laughter.

Yeah the guy is great. The part two to the video was kinda awesome too.

Thelis is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 08:02 PM   #7
Fully Optimized
 
mongoman's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,021
Send a message via AIM to mongoman
Default Re: OMG I am dying of laughter.

lol thelis, u need to get out of the house........btw get on xfire
__________________
||Intel Core i5 @ 4.1ghz||Intel DP55KG||Corsair 750w psu||8gb G. Skill ram||120gb intel ssd 2x 1.5tb WD Green||MSI Gtx 970||
mongoman is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 08:03 PM   #8
Golden Master
 
Thelis's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,410
Send a message via AIM to Thelis Send a message via MSN to Thelis Send a message via Yahoo to Thelis
Default Re: OMG I am dying of laughter.

In response to that statement, I DO get out of the house.

Thelis is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 08:07 PM   #9
Fully Optimized
 
mongoman's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,021
Send a message via AIM to mongoman
Default Re: OMG I am dying of laughter.

LMAO^^ i like that comment, and if u say u do i guess u do lol


now get on xfire
__________________
||Intel Core i5 @ 4.1ghz||Intel DP55KG||Corsair 750w psu||8gb G. Skill ram||120gb intel ssd 2x 1.5tb WD Green||MSI Gtx 970||
mongoman is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2008, 10:53 PM   #10
Daemon Poster
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 878
Default Re: OMG I am dying of laughter.

I thought the lyrics weren't bad but I found the song annoying lolz
__________________

Thrasher is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 12:58 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0