Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 08-03-2005, 10:51 PM   #1
Fully Optimized
 
Kalgatha's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,102
Send a message via AIM to Kalgatha Send a message via Yahoo to Kalgatha
Default Noo!!!!

i was just eating a homemade slush like thing. i got a can of lemonade and poured it into a cup and froze it. well anyway...i was eating it and trying to scrape the frozen lemonade so i could eat it...well...the center wasn't frozen and lemonade is all over my desk right now...i just hope it didn't get into my keyboard or mouse...that would suck.
__________________

Kalgatha is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2005, 11:01 PM   #2
Daemon Poster
 
AmericanSensei's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,144
Default

Haha, I've done that once. Luckily no damage.
__________________

AmericanSensei is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 02:18 AM   #3
Daemon Poster
 
geek_gal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,245
Send a message via MSN to geek_gal Send a message via Yahoo to geek_gal
Default

HAHA Kalgatha!..you no im kiding wif ya ..
Thats why at some schools(well the old high schools i went to) have NO eating or drinking near the computers, in the computer room!

Whats slush tho?
__________________
Am2 AMD 64 X2 3600+, 1G Ram DDR,
[[*Need a new Gfx Card & 1 more Ram stick// 1GB*]]
Sony Avatar's!
geek_gal is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 02:21 AM   #4
Fully Optimized
 
dyserq's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,281
Default Re: Noo!!!!

Slushie
Crushed ice thingy with flavouring, atleast thats what we get in Australia
In my high school, we can't eat or drink near the computers too, we can't even take our bags inside lol, people steal the balls of the mouse :P
dyserq is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 02:37 AM   #5
Daemon Poster
 
geek_gal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,245
Send a message via MSN to geek_gal Send a message via Yahoo to geek_gal
Default Re: Noo!!!!

ohhh i no that! we call it something diffrent were i em tho...lol
Hang on what is it.....dam cant remeber
and yesh i live in Australia too dyserq, not far from you actually

Yeah at my old high schools we couldnt take our bags in either ..werid.. lol..omg old memories... yeah thats what they used to do,get the balls(from the mouse) and play around with the keyboards(old old trick tho)
and all sorts of hilarious doings, I.T ...good ol I.T, that was the best thing bout school ..lol
__________________
Am2 AMD 64 X2 3600+, 1G Ram DDR,
[[*Need a new Gfx Card & 1 more Ram stick// 1GB*]]
Sony Avatar's!
geek_gal is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 03:13 AM   #6
Fully Optimized
 
dyserq's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,281
Default

Quote:
i live in Australia too dyserq, not far from you actually
I live in Sydney ...
Thats pretty far considering that you live in Victoria
I've never been to Victoria but it seems cool
dyserq is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 03:17 AM   #7
Daemon Poster
 
geek_gal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,245
Send a message via MSN to geek_gal Send a message via Yahoo to geek_gal
Default Re: Noo!!!!

Quote:
Originally Posted by dyserq
I live in Sydney ...
Thats pretty far considering that you live in Victoria
I've never been to Victoria but it seems cool
LMAO
hahahhahahhahhahhaha
You been'n funny..or not?
You do know Sydney is IN Victoria! omg

I live near Sydney, in good 'ol Melbourne, you could say
__________________
Am2 AMD 64 X2 3600+, 1G Ram DDR,
[[*Need a new Gfx Card & 1 more Ram stick// 1GB*]]
Sony Avatar's!
geek_gal is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 03:30 AM   #8
Fully Optimized
 
dyserq's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,281
Default Re: Noo!!!!

Quote:
Originally Posted by geek_gal
LMAO
hahahhahahhahhahhaha
You been'n funny..or not?
You do know Sydney is IN Victoria! omg

I live near Sydney, in good 'ol Melbourne, you could say

Uhh ... Sydney is in NSW ...
dyserq is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 03:33 AM   #9
Fully Optimized
 
Dishdog's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,801
Default Re: Noo!!!!

i saw this keyboard on TV that you could put under water to rinse it off. maybe you should invest in one,lol.
__________________
CPU-Intel Pentium 4 630 3.0Ghz / 2MB Cache ~~OS Windows XP SP2
MOBO-Gigabyte 8I915P Duo Pro Intel Socket 775 (PCI-E)~~HDD-Western Digital 160GB(SATA)
PSU-Aspire 500W ATX~~RAM-1GB PC3200 DDR SDRAM (512x2 Dual Channel)
GPU-MSI GeForce 6600 GT(PCI Express)~~Monitor Viewsonic VA902B 19" 8ms~~ ATI TV Wonder Pro (TV Tuner)
~~Still to come~~: eVGA e-GeForce 7800 GT
Dishdog is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2005, 03:37 AM   #10
Daemon Poster
 
geek_gal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,245
Send a message via MSN to geek_gal Send a message via Yahoo to geek_gal
Default Re: Noo!!!!

Quote:
Originally Posted by dyserq

Uhh ... Sydney is in NSW ...
LMAO, well what do ya no it is too...lol i asked my mum!
OMG im the fool
Well still its like 2 or 4 hours away!..i think.....

Dishdog, great idea! That would make life alot easyer
__________________

__________________
Am2 AMD 64 X2 3600+, 1G Ram DDR,
[[*Need a new Gfx Card & 1 more Ram stick// 1GB*]]
Sony Avatar's!
geek_gal is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 05:49 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0