Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 05-04-2006, 12:41 PM   #151
BSOD
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 7,539
Send a message via AIM to Trivium Nate
Default Re: My Natashia

wheres kage?
__________________

Trivium Nate is offline  
Old 05-04-2006, 12:42 PM   #152
Golden Master
 
Kage's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 13,873
Send a message via MSN to Kage
Default Re: My Natashia

Yeah

Well your like me in the sense, you'll never actually put the thoughts into actions.

I've been in the position you've been in, but with a girl ALOT further away from me, and not knowing, etc. Never found out, and never will probably.

Don't miss a chance is all I can say

I know your worried about losing her if you tell her, but what your feeling is a natural thing towards her. You can say it in such a way that if she says no, you'll most likely carry on as normal. If she says yes, you have a chance!

(Heck, I should use my own advice like I've been saying, but yeah, I know how hard it is mate)
__________________

__________________
Abit IP35 Pro / Q6600 G0 / Zalman 9700 / 8800GTS 640mb / 4x 2GB Corsair XMS / X-FI Xtreme M / 1x 1TB / Antec 900 / Logitech Z-5500 / Samsung 20inch
Kage is offline  
Old 05-04-2006, 12:45 PM   #153
BSOD
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 7,539
Send a message via AIM to Trivium Nate
Default Re: My Natashia

Well Tommorrow Is Friday maybe I will do it IDK, I shall have to see how tomm goes
Trivium Nate is offline  
Old 05-04-2006, 01:02 PM   #154
Golden Master
 
Kage's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 13,873
Send a message via MSN to Kage
Default Re: My Natashia

I know what your going through. I have a pretty good feeling, even if your mind thinks about it, making it happen is something else.

Over time though, who knows.
__________________
Abit IP35 Pro / Q6600 G0 / Zalman 9700 / 8800GTS 640mb / 4x 2GB Corsair XMS / X-FI Xtreme M / 1x 1TB / Antec 900 / Logitech Z-5500 / Samsung 20inch
Kage is offline  
Old 05-04-2006, 04:51 PM   #155
Baseband Member
 
elitemaple's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 66
Send a message via MSN to elitemaple
Default Re: My Natashia

not gonna lie. you kinda let me down, lol. BUT! it sounds as though she perhaps feels about you..the same way...perhaps not as obessive but summon up the courage and find out for yourself.
elitemaple is offline  
Old 05-08-2006, 11:49 AM   #156
BSOD
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 7,539
Send a message via AIM to Trivium Nate
Default Re: My Natashia

Ok last night when I went to bed

I gave her a text saying" Nighty night I um (Love you) Please dont hate me for saying that"
She replied saying I dont hate you nate "

I gave her one this morning saying" Wakey wake beautiful"
she replied not pretty today lol"

I replied You are always Beautiful and pretty and she replied Thanks
Trivium Nate is offline  
Old 05-08-2006, 01:28 PM   #157
Golden Master
 
Kage's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 13,873
Send a message via MSN to Kage
Default Re: My Natashia

Hmm, your in there mate. Lol

The fact there are two types of love also might confuse things. Theres a friendship love and a love that means more.

The fact you are best friends though helps alot.

I know you can tell her
__________________
Abit IP35 Pro / Q6600 G0 / Zalman 9700 / 8800GTS 640mb / 4x 2GB Corsair XMS / X-FI Xtreme M / 1x 1TB / Antec 900 / Logitech Z-5500 / Samsung 20inch
Kage is offline  
Old 05-08-2006, 01:30 PM   #158
BSOD
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 7,539
Send a message via AIM to Trivium Nate
Default Re: My Natashia

I didnt see her today but I will tommorrow
Trivium Nate is offline  
Old 05-08-2006, 02:03 PM   #159
BSOD
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 7,539
Send a message via AIM to Trivium Nate
Default Re: My Natashia

Dev I think you and I are the only ones who like this thread lol
Trivium Nate is offline  
Old 05-08-2006, 02:12 PM   #160
Golden Master
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 7,534
Red face Re: My Natashia

Quote:
Originally Posted by Kage
Hmm, your in there mate. Lol

The fact there are two types of love also might confuse things. Theres a friendship love and a love that means more.

The fact you are best friends though helps alot.

I know you can tell her
Yeah, those text messages are a sign...
__________________

LA061 is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:32 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0