Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-25-2008, 01:51 PM   #1
Daemon Poster
 
CarpeNoctem's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,274
Send a message via AIM to CarpeNoctem Send a message via MSN to CarpeNoctem
Default I'm back!!

Lol, I just wanted to pop in and say hi

This site is the best, I remember why I always used it! Good help and good people. New people...but still good people lol.
__________________

__________________
How many people can read hex if only you and dead people can read hex?

Start using reputation points!!!
CarpeNoctem is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 01:52 PM   #2
Fully Optimized
 
_-..zKiLLA..-_'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,952
Send a message via AIM to _-..zKiLLA..-_
Default Re: I'm back!!

im kinda new (not really) and i've never seen u around, at all really.. well what up
__________________

__________________
My beast lappy: Acer netbook, 1.6ghz atom dual core, 2gb ddr3
My PSN: Kalikid_420
_-..zKiLLA..-_ is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 01:56 PM   #3
Daemon Poster
 
CarpeNoctem's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,274
Send a message via AIM to CarpeNoctem Send a message via MSN to CarpeNoctem
Default Re: I'm back!!

Quote:
Originally Posted by _-..zKiLLA..-_ View Post
im kinda new (not really) and i've never seen u around, at all really.. well what up
lol, thats cuz I was addicted to this site 3 years before you signed up. I seemed to lose a lot of my free time after high school and never came back, sadly

In my opinion this site has improved greatly for finding computer help. Instead of 10 people who know a shitload, there seem to be hundreds now

It's nice to see that David Lindon hasn't changed his avatar!
__________________
How many people can read hex if only you and dead people can read hex?

Start using reputation points!!!
CarpeNoctem is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 02:06 PM   #4
Fully Optimized
 
_-..zKiLLA..-_'s Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,952
Send a message via AIM to _-..zKiLLA..-_
Default Re: I'm back!!

heck yeah, lots of people with book loads of knowledge, or Hard drives :P
__________________
My beast lappy: Acer netbook, 1.6ghz atom dual core, 2gb ddr3
My PSN: Kalikid_420
_-..zKiLLA..-_ is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 03:03 PM   #5
Golden Master
 
dude_se's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 8,632
Send a message via AIM to dude_se Send a message via MSN to dude_se
Default Re: I'm back!!

welcome back. the name rings a bell, but i was a noob (and had a diff username) back when i signed up so meh ..
__________________
Laptop spec: ASUS X53E, i5 2430m 2.4ghz, 3gb ram, 320gb hdd, intel hd graphics, usb 3.0
dude_se is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 03:07 PM   #6
Fully Optimized
 
blackjack's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 2,945
Send a message via MSN to blackjack
Default Re: I'm back!!

Welcome back although I think your before my time.
__________________
Compaq Presario CQ5305K-m Intel® Pentium® Dual Core E5300 (2.6 GHz), Windows® 7 Home Premium 64 bit, 2048 MB , Hard drive: 320 Gb, with 18.5 Widescreen
SPURS TILL I DIE (DIAMONDS ARE FOREVER SO ARE SPURS)
TO DARE IS TO DO
blackjack is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 03:26 PM   #7
Golden Master
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 7,534
Default Re: I'm back!!

Your last post was in 2005 and I wasn't there then but welcome back anyway.
LA061 is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 03:51 PM   #8
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: I'm back!!

welcome back i rember you.. lol..
mark thorpe is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 03:56 PM   #9
BSOD
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,505
Default Re: I'm back!!

I am new to you because I dont remember you.
Dark Night is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2008, 04:09 PM   #10
Golden Master
 
Kage's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 13,873
Send a message via MSN to Kage
Default Re: I'm back!!

I remember you, and I'm not just saying that.
Now, was it because you were a good member? Or not? I can't quite remember that Haha, joke
__________________

__________________
Abit IP35 Pro / Q6600 G0 / Zalman 9700 / 8800GTS 640mb / 4x 2GB Corsair XMS / X-FI Xtreme M / 1x 1TB / Antec 900 / Logitech Z-5500 / Samsung 20inch
Kage is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 05:59 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0