Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 11-21-2005, 11:06 PM   #1
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default I dont care what anyone says

I think im gonna get the 36o, cause it looks just so kick ass, so yeah...haha just thought that id let you all know.
__________________

__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:08 PM   #2
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: I dont care what anyone says

Yes, it's a good console with a lot of potential. So is the PS3 which peaks my curiosity.
__________________

__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:17 PM   #3
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: I dont care what anyone says

Yeah, but the thing is that, the ps3's controller, i mean have you seen it? its a boomerang. if u got pissed and threw it, it would come back and hit u in the back of the head...
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:19 PM   #4
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: I dont care what anyone says

Lol, I remember that. That thing is like a battle ax without the handle.
__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:27 PM   #5
Daemon Poster
 
allenn812's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 935
Default Re: I dont care what anyone says

Quote:
Originally Posted by arrizx
Yeah, but the thing is that, the ps3's controller, i mean have you seen it? its a boomerang. if u got pissed and threw it, it would come back and hit u in the back of the head...
lmao, funny stuff. But yea, im going to wait for the ps3.
allenn812 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:29 PM   #6
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: I dont care what anyone says

PS3 has got to have some secrets up it's sleeves, I can feel it. That's probably why they have such a long release. I think the actual final specs is yet to be determined.
__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:31 PM   #7
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: I dont care what anyone says

The PS3's controller is T3H $UCK! Bluetooth is nice, but it's ugly and has no ergonomic features at all. Ew. They should've stayed with something like the PS2's DualShock 2.
alvino is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2005, 11:31 PM   #8
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default Re: I dont care what anyone says

yea, im freakin out, i dunno how the hell imgonna get one
$900 on ebay man!
im gonna try to get one from bestbuys website at midnite!
__________________
We ride, we die {}FORUM 2007{}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2005, 02:09 AM   #9
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: I dont care what anyone says

haha good luck sk8ngame.. my brother went to best buy to look at the lines, and he said it went from inside, then out side, around the side, by the back, and into the parking lot, lol... i want one, and will get one, but ima wait. maybe get a new Graphics card first...
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2005, 06:43 AM   #10
Golden Master
 
jac006's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 5,810
Send a message via AIM to jac006
Default Re: I dont care what anyone says

Haha... some people were standing in front of a best buy since monday, 9 a.m. Haha... idiots...
__________________

__________________
Macbook Pro and Logitech z5500s. All you really need.
jac006 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0