Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-06-2007, 04:07 PM   #31
Fully Optimized
 
troy's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: USA
Posts: 2,410
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by alvino
Ever notice almost ALL this threads turn into some useless shitty thread that evolves into a big flame war? Haha...
lol. I have noticed that, maybe he likes flaming or something?

EDIT: thought this was so appropriate for these types of threads!
__________________

__________________
Desktop: Dell Dimension E510, 2.5GB RAM, Intel P4 3.0GHZ, 250GB HDD, Windows Vista Premium. Might not be the best, but the old girl is still running good.
troy is offline  
Old 01-06-2007, 04:07 PM   #32
muz
Golden Master
 
muz's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 6,928
Default Re: How CF is failing

^^^Yeah LOL^^^
__________________

__________________
Desktop-AMD Athlon 64 X2 6000+-2GB Elixer DDR2 800 250gb+500gb+500gb+120gb
Laptop-Apple Macbook Pro 13" Intel core i5(2.3ghz) 4gb Ram 320gb hard drive
muz is offline  
Old 01-06-2007, 04:09 PM   #33
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by Nik00117
(who gives a shit if you have 1,000 posts I know I don't)
(gotta do this..)

http://www.computerforums.org/showthread.php?t=23995




uk summed it up really, but im too lazy, and too tired to type out a proper reply..
__________________
'I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.'

Winston Churchill, 11/30/1874 - 01/24/1965
mark thorpe is offline  
Old 01-06-2007, 04:12 PM   #34
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by mark thorpe
(gotta do this..)

http://www.computerforums.org/showthread.php?t=23995




uk summed it up really, but im too lazy, and too tired to type out a proper reply..
ROFLMFAO! PWNT! Shizam! Zing! Baddam-CH!
alvino is offline  
Old 01-06-2007, 04:13 PM   #35
Fully Optimized
 
troy's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: USA
Posts: 2,410
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by mark thorpe
(gotta do this..)

http://www.computerforums.org/showthread.php?t=23995




uk summed it up really, but im too lazy, and too tired to type out a proper reply..
lmao.

I thought he hated those threads so much yet old threads never lie...
__________________
Desktop: Dell Dimension E510, 2.5GB RAM, Intel P4 3.0GHZ, 250GB HDD, Windows Vista Premium. Might not be the best, but the old girl is still running good.
troy is offline  
Old 01-06-2007, 04:14 PM   #36
Golden Master
 
mammikoura's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 7,459
Send a message via MSN to mammikoura
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by mark thorpe
lmao. I guess you owned him pretty bad..

edit: I think this is it. Yes, it is IT!
This calls for a little greeting from our friend fps Doug
To nik:

BOOOOOM! HEADSHOT!
__________________
0_o
mammikoura is offline  
Old 01-06-2007, 04:23 PM   #37
Golden Master
 
Brookfield's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 10,056
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by mark thorpe
(gotta do this..)
http://www.computerforums.org/showthread.php?t=23995
uk summed it up really, but im too lazy, and too tired to type out a proper reply..
Like it!!, he does give a shit then, [his words, not mine] when's he going?, can't somebody give him a helping hand? I'd celebrate with a full English for breakfast tomorrow morning, Sunday!
Brookfield is offline  
Old 01-06-2007, 04:27 PM   #38
Fully Optimized
 
UK31337's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,776
Default Re: How CF is failing

He's not been online since 6PM.

He's probably out at some weird, German sex party where they listen to Kraftwerk and eat things that perhaps shouldn't be eaten. He'll be off having his kinky gangbang and proving that sucking dick is good, from his boyfriends' points of view.

Seriously, though, another thread like this and I'll shit on him.
__________________
Master of common sense. If you don't like it, stop reading.
UK31337 is offline  
Old 01-06-2007, 04:28 PM   #39
Fully Optimized
 
Join Date: Oct 2005
Location: 1
Posts: 2,525
Default Re: How CF is failing

hey Nik, if you are so heavily supported on your ideas why the hell do you never responded to them?

also why are you bitching so much you sound like a little girl. i thought if you were in military school you were suppose to be mature?
Ronco Rox is offline  
Old 01-06-2007, 04:29 PM   #40
Fully Optimized
 
UK31337's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,776
Default Re: How CF is failing

Quote:
Originally Posted by Ronco Rox
hey Nik, if you are so heavily supported on your ideas why the hell do you never responded to them?

also why are you bitching so much you sound like a little girl. i thought if you were in military school you were suppose to be mature?
Pwned again, Nik.
__________________

__________________
Master of common sense. If you don't like it, stop reading.
UK31337 is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:22 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0