Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 12-22-2006, 03:29 PM   #11
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default Re: Holy embarassing!!

that happened to my mom, but it was our friends car (thankfully) she got in, put the keys in and said... this isnt my car!!! wen she saw a dif phone
__________________

__________________
We ride, we die {}FORUM 2007{}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2006, 03:31 PM   #12
88
Fully Optimized
 
88's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,775
Send a message via MSN to 88
Default Re: Holy embarassing!!

haha smooth, you must have been like "idiot!" shaking your head. lol

Merry x-mas
__________________

__________________
Killing under the cloak of war is no different than murder

Kein Alkohol ist auch keine Lsung!
88 is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2006, 03:42 PM   #13
Fully Optimized
 
^Mike^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,958
Send a message via ICQ to ^Mike^ Send a message via AIM to ^Mike^ Send a message via MSN to ^Mike^ Send a message via Yahoo to ^Mike^
Default Re: Holy embarassing!!

HAHA lol
^Mike^ is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2006, 04:05 PM   #14
Golden Master
 
Tommy Boy's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: USA
Posts: 8,463
Send a message via Yahoo to Tommy Boy
Default Re: Holy embarassing!!

Quote:
Originally Posted by 88
haha smooth, you must have been like "idiot!" shaking your head. lol

Merry x-mas
I just got out of there as fast as I could!......haha
__________________
When all else fails...Ham Radio!

I still have the same old HP DV9700T laptop I've had for years...still kickin'
Tommy Boy is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2006, 04:28 PM   #15
Golden Master
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 7,534
Default Re: Holy embarassing!!

Quote:
Originally Posted by Kage
Haha, your lucky it didn't have an alarm on it

Merry Christmas to you too
Lol, yeah he's lucky.
LA061 is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2006, 12:28 AM   #16
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: Holy embarassing!!

Ha, good one. I've done that before only once with my Corolla. However, I manage to determine that it wasn't mine much earlier than you. I approached it but for some reason, it didn't activate the alarm system. So I press it again, no lights and beep came on. So I hit the panic button just to get it going and the noise was behind me, lol.
__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2006, 01:49 AM   #17
Golden Master
 
DJ-CHRIS's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,203
Send a message via AIM to DJ-CHRIS Send a message via MSN to DJ-CHRIS Send a message via Yahoo to DJ-CHRIS
Default Re: Holy embarassing!!

Quote:
Originally Posted by Tommy Boy
Okay, so I was at Walmart today, getting a few things and when I was done I checked out and went to the parking lot to get in my car. Well, I drive a 97 Lumina LS maroon colored, and there are a few that look exactly like it that I've seen. There are millions of them in this country.

Anyway....this one just happened to be parked a few spots down from where I was parked. It was raining and windy out today so I had my head down using my hat to shield my glasses from the rain and walking kinda fast. I glanced up and saw the car and went over and tried to put my keys in.... No dice. I'm like WTF??. So I went over to the passenger side and tried that..nothing. So now I'm getting these thoughts that I'm going to have to call a locksmith to open my car, then I won't be able to lock it until I replace my locks, all this trouble and money....So then I went to go back to the drivers side to try it again and I looked in the car window and saw a different color interior than mine and I'm like "This ain't my car!".....

Embarassing......yes.....relieved.......yes
I'm just glad noone saw me, especially the owner of the car! I guess I have to put more stickers on it.....lol

Merry Christmas CF
Someone left their car unlocked, i got in, wondered why the keys wouldn't work in the ignition.
DJ-CHRIS is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2006, 01:54 AM   #18
Golden Master
 
borat_sagdiyev's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 8,986
Send a message via AIM to borat_sagdiyev Send a message via MSN to borat_sagdiyev
Default Re: Holy embarassing!!

haha

i got a story too

we have a beige toyota corolla. one time we were going back to the car, and i was thinking about something else, and there was another beige toyota corolla parked beside ours. the guy was sitting inside it. i actually went in it lmao and hes like wtf are you doing in my car lmao. true story
__________________
Core 2 Duo e4500 2.2ghz @ 2.8ghz
evga 650i ultra
2gb 400mhz ram OC'ed to 450
evga geforce 7600GT overclocked
borat_sagdiyev is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2006, 02:24 AM   #19
Golden Master
 
ArrizX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 16,073
Send a message via MSN to ArrizX
Default Re: Holy embarassing!!

Lol, I think that everyone can admit to this at least once
__________________
. ()()()()
./l ,[_\_\ ],
l---L ()lllllll()-
()_) ()_)--o-)_)
ArrizX is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2006, 03:18 AM   #20
Golden Master
 
Brookfield's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 10,056
Default Re: Holy embarassing!!

Quote:
Originally Posted by Tommy Boy
Oh man.....I didn't think of that!! I am lucky it didn't!
This happened to me the other week in a supermarket car park too, I drive a silver Audi Avant, hundreds of cars, & I'd forgotten exactly where I'd parked, walked along a row, saw it. as I thought, did as I always do, pressed the remote when I was about four cars away, tired, trolley laden down, sighed, went to open the trunk, still locked, tried the key again, so I put the key in the door to try it manually, then like you, I started to panic, looked at the number plate, & spent the next five minutes looking, it was four rows away!!
__________________

Brookfield is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:33 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0