Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 08-29-2009, 04:54 AM   #1
Baseband Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 50
Default Hmmmmmmm

hi guys havnt been on in a while.....i was jus wonderin if anyone on here was a cosplayer???? if so can you link some piccys of yourself in your costume please im cosplaying as Orginization XIII Riku from Kingdom Hearts 2. ill link the pics when i finish the cloak...
__________________

__________________
"ich bin in berlin"

"most of these idiots could'nt find their colon with a GPS shoved up their butt"
l3bbyirv33 is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2009, 05:03 AM   #2
(╯□)╯︵ ┻━┻
 
Teny's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: United States
Posts: 5,957
Default Re: Hmmmmmmm

Are you going to dye your hair and put an blindfold on too?
I don't cosplay, I think I look weird, and I don't want to end up looking like somebody at them anime conventions, so I just be myself.
358/2 days is coming out soon. Gotta get me an DS. Good thing I already got an PSP for Birth By Sleep.
__________________

__________________
Desktop -Cooler Master NV690/AMD Phenom II X4 965 BE/MSI 880G-E45 Motherboard/2 x 2GB DDR3 G.Skill Ripjaws X/Sapphire HD 5870 1GB GDDR5/CORSAIR CMPSU-550VX/Seagate 7200.12 500GB (OS), Samsung F3 1TB (Storage)/Sony DVD Burner/Windows 7 Professional 64-bit
Teny is offline   Reply With Quote
Old 08-29-2009, 05:59 AM   #3
Baseband Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 50
Default Re: Hmmmmmmm

lol i need a PSP coz i have a DS.

nah ill get a wig but yeash ill have a blindfold....i dont have long enuf hair...and it wont grow in time for the convention lol.

i also need a keyblade....but i think ill customize it a bit and use one of my swords.....hmmm
__________________
"ich bin in berlin"

"most of these idiots could'nt find their colon with a GPS shoved up their butt"
l3bbyirv33 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 12:47 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0