Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 03-28-2006, 06:28 PM   #21
Golden Master
 
MikeReiner's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,053
Send a message via AIM to MikeReiner Send a message via MSN to MikeReiner Send a message via Yahoo to MikeReiner
Default Re: Have you ever heard of this Band?

I didn't like trivium. I read a review about how Hammerfall sucked ass compared to trivium, so i decided to check them out, since i happen to like hammerfall... but, god damn. I hate to say it but trivium is complete utter crap.
__________________

MikeReiner is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2006, 02:57 AM   #22
Daemon Poster
 
Chimaera's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 585
Default Re: Have you ever heard of this Band?

HammerFall > God...

BFMV are allright, Trivium are allright but who hasn't heard of...
The Wiggles?
Time less classics such as;
Hot Potato, Hot potato and Spaghetti.
Er... Yes... Um Trivium have some good stuff and so do BFMV but you know who really have some skills? Dragonforce. I don't care what you say playing that fast in harmony is damn hard...
__________________

__________________
i5 750@3.8GHz [24/7] \\ 4GB G.Skill Ripjaws \\ 640GB WD Black + External Storage \\ HD5770 \\ Win7 x64 \\all housed in a neat little P180 mini.
Chimaera is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2006, 02:22 PM   #23
Fully Optimized
 
Slayer's Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Posts: 3,111
Send a message via AIM to Slayer Send a message via MSN to Slayer Send a message via Yahoo to Slayer
Default Re: Have you ever heard of this Band?

Quote:
Originally Posted by Chimaera
HammerFall > God...

BFMV are allright, Trivium are allright but who hasn't heard of...
The Wiggles?
Time less classics such as;
Hot Potato, Hot potato and Spaghetti.
Er... Yes... Um Trivium have some good stuff and so do BFMV but you know who really have some skills? Dragonforce. I don't care what you say playing that fast in harmony is damn hard...
Most definately, Dragonforce are an excellent band. It's cheesy power metal yes, but at least it's something different that is being brought into the mainstream, which is full of samey pop/rock/metalcore/emo cack nowadays.
Slayer is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2006, 02:41 PM   #24
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: Have you ever heard of this Band?

Quote:
Originally Posted by Slayer
Mark Thorpe: Trivium and God Forbid are playing Download Festival this year. And yes, Chokehold kick major arse, saw 'em at a pub near my College. Brilliant live band, top blokes, too.
you going? i would love to get to taht... ive looked at the tickets... depending on how much my car is gonna cost me to get repaired i may well be going to download...
__________________
'I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.'

Winston Churchill, 11/30/1874 - 01/24/1965
mark thorpe is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2006, 03:32 PM   #25
Fully Optimized
 
Slayer's Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Posts: 3,111
Send a message via AIM to Slayer Send a message via MSN to Slayer Send a message via Yahoo to Slayer
Default Re: Have you ever heard of this Band?

Quote:
Originally Posted by mark thorpe
you going? i would love to get to taht... ive looked at the tickets... depending on how much my car is gonna cost me to get repaired i may well be going to download...
I most certainly well am The bands confirmed so far aren't 100% to my liking, but some quality metal bands there all the same. Plus, the atmosphere there is always great, and if you're up for a party that can last up to 5 days straight with some of the coolest people around, it's worth the money alone.
Slayer is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2006, 03:53 PM   #26
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: Have you ever heard of this Band?

i like alot of those bands listed... now to get there... god id love that...that woudl be awsome, you been before?
__________________
'I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.'

Winston Churchill, 11/30/1874 - 01/24/1965
mark thorpe is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2006, 07:07 PM   #27
Fully Optimized
 
Slayer's Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Posts: 3,111
Send a message via AIM to Slayer Send a message via MSN to Slayer Send a message via Yahoo to Slayer
Default Re: Have you ever heard of this Band?

Yeah mate, went in '04 and '05, this year'll be my 3rd year at Download. All I will say is if you go, don't expect much sleep as the camping fields are virtually right next to an Airport.

If you get your tickets lemme know and we'll arrange a meet up or something, I'd quite happily buy a fellow Mod a drink or two if you're up for it.
Slayer is offline   Reply With Quote
Old 03-31-2006, 04:10 PM   #28
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: Have you ever heard of this Band?

Quote:
Originally Posted by Slayer
Yeah mate, went in '04 and '05, this year'll be my 3rd year at Download. All I will say is if you go, don't expect much sleep as the camping fields are virtually right next to an Airport.

If you get your tickets lemme know and we'll arrange a meet up or something, I'd quite happily buy a fellow Mod a drink or two if you're up for it.
yeah id love to get there, if i do ill be driving up, probably sleep in the car, lol

what tickets have you got? all 3 days? also... what time does it start on the friday? cause ill have college till 12.15... drive up after that, dunno what time ill get there, but i wont be able to get time off college, my company is paying me to go there, lol they wouldnt like it if i had time off to go to a concert. would be cool to meet up too, do you drive up there or camp?

lol and im always up for a drink
__________________
'I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.'

Winston Churchill, 11/30/1874 - 01/24/1965
mark thorpe is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2006, 01:19 PM   #29
Golden Master
 
mark thorpe's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,366
Send a message via MSN to mark thorpe Send a message via Yahoo to mark thorpe
Default Re: Have you ever heard of this Band?

kay, just booked my tickets... im going to download! yeah!! im gonna drive up there... lol look out for a peugeot 206
__________________
'I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly.'

Winston Churchill, 11/30/1874 - 01/24/1965
mark thorpe is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2006, 02:28 PM   #30
In Runtime
 
Luiz396's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 239
Send a message via MSN to Luiz396
Default Re: Have you ever heard of this Band?

I've heard of Bullet For My Valentine, I've got a english friend who loves them... actually it's a good band and I started to listen to them when I began to play NFS:MW as the person who started this thread... xD...
__________________

Luiz396 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 08:10 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0