Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 09-11-2006, 05:45 PM   #1
Golden Master
 
DJ-CHRIS's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,203
Send a message via AIM to DJ-CHRIS Send a message via MSN to DJ-CHRIS Send a message via Yahoo to DJ-CHRIS
Default Geekiest tatoo ever

Someone i know got this tatoo. Click the link it's a better pic but doesnt like being hotlinked.



__________________

DJ-CHRIS is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 05:46 PM   #2
Golden Master
 
G35x's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,474
Default Re: Geekiest tatoo ever

aha, weird, but thats what he likes, so its all good..People put dragons and what not on, because they like it, Im sure he's into comps..Original though.
__________________

__________________
Check out my car forum..
altimacoupes.com

what is up vanilla face
G35x is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 05:47 PM   #3
Golden Master
 
joxley1990's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,846
Send a message via AIM to joxley1990 Send a message via MSN to joxley1990
Default Re: Geekiest tatoo ever

Binary..nice! Haha, not something I would choose..just 100% proves he's a comput geek..

Imagine trying to chat a girl up..(hey, wanna see my binary tattoo)...Uuummm..

I smiled at it though..
joxley1990 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 05:49 PM   #4
Golden Master
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 7,534
Default Re: Geekiest tatoo ever

Yeah, I agree Joxley1990 lol =D
LA061 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 05:49 PM   #5
Golden Master
 
DJ-CHRIS's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,203
Send a message via AIM to DJ-CHRIS Send a message via MSN to DJ-CHRIS Send a message via Yahoo to DJ-CHRIS
Default Re: Geekiest tatoo ever

Quote:
Originally Posted by joxley1990
Binary..nice! Haha, not something I would choose..just 100% proves he's a comput geek..

Imagine trying to chat a girl up..(hey, wanna see my binary tattoo)...Uuummm..

I smiled at it though..
Won't be an issue about him chatting to girls

Yes, a binary tatoo is uber geeky. I mean beyond any level of geekyness.
DJ-CHRIS is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 06:09 PM   #6
In Runtime
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 360
Default Re: Geekiest tatoo ever

I can feel the start of a "You know you're Geeky when" topic.
Pyromaniac is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 06:09 PM   #7
Golden Master
 
joxley1990's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,846
Send a message via AIM to joxley1990 Send a message via MSN to joxley1990
Default Re: Geekiest tatoo ever

Oh yes..that was fun, haha!
joxley1990 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 06:11 PM   #8
Golden Master
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 7,534
Default Re: Geekiest tatoo ever

Quote:
Originally Posted by Pyromaniac
I can feel the start of a "You know you're Geeky when" topic.
Me too. This is about the only forum I haven't noticed a "you know your [forum subject] when..." thread.
LA061 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 06:17 PM   #9
Fully Optimized
 
boardordi3's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,392
Default Re: Geekiest tatoo ever

anyone know what it means?
__________________
We ride, we die {}FORUM 2007{}
boardordi3 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2006, 06:49 PM   #10
Golden Master
 
Tommy Boy's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: USA
Posts: 8,463
Send a message via Yahoo to Tommy Boy
Default Re: Geekiest tatoo ever

Lmao....thats a great tattoo!......looks like something I would get....hmm
__________________

__________________
When all else fails...Ham Radio!

I still have the same old HP DV9700T laptop I've had for years...still kickin'
Tommy Boy is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 02:25 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0