Go Back   Computer Forums > Welcome To Computer Forums .org > Social Lounge | Off Topic
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 08-09-2005, 12:34 AM   #21
Daemon Poster
 
geek_gal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,245
Send a message via MSN to geek_gal Send a message via Yahoo to geek_gal
Wink mwahaha...

Quote:
Originally Posted by Kalgatha
like dyserq and GG i too have trouble goin to sleep at night...but TV puts me too sleep too!! ... wonder why?? like ill watch TV and be tired as hell...then when i turn off my TV while laying in bed and not even moving so much as a finger to turn it off...im wide awake!! crazy...then i just lay there for hours on end. if i do just keep the TV on im usually watching a move , DVD, so when its done it goes to the menu screen and plays the same thing over and over and over and over and.... well you get the point...and it semi wakes me up...and i lay there...semi consious (sp). and get mad at it cuz its the same thing over and over and over and over and... i just want it to shut up...but b/c im semi consious (sp) i don't know how to do anything so i just get madder...and end up waking completly up and getting madder...cuz its usually like 6:00 in the morn by then
and about the dreams...i have a dream once in a blue moon...not very often in other words...and if i do...their not about computers either..you guys know what im talking about lol srry GG
LMFAO!!!!!

Kalgatha,Kalgatha,Kalgatha...
Have i told you how much you ROCK!?
Your SO freck'n funny!
Your like one of the top 5 awesomeness(like that word..lol) person on CF!I reckon!

And dont be sorry, girls get those too ya no
...just pretend i didnt just say that...
__________________

__________________
Am2 AMD 64 X2 3600+, 1G Ram DDR,
[[*Need a new Gfx Card & 1 more Ram stick// 1GB*]]
Sony Avatar's!
geek_gal is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:18 AM   #22
Fully Optimized
 
technoman's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,382
Default Re: Bad Dream (Firefox)

Quote:
Originally Posted by Lord Kalthorn
There are far better things to dream about than Computers. Like... Technoman. World Domination. Technoman. Omnipotence. Technoman.
lol yeah thats true, thats alss bills dream
__________________

__________________
~~~ tEcHnOmAn ~~~
technoman is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:24 AM   #23
Fully Optimized
 
dyserq's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,281
Default Re: Bad Dream (Firefox)

Rofl, i dream about other things too
And computers too
I'm only growing so please don't tease me
dyserq is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 01:54 PM   #24
Fully Optimized
 
Kalgatha's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,102
Send a message via AIM to Kalgatha Send a message via Yahoo to Kalgatha
Default Re: mwahaha...

Quote:
Originally Posted by geek_gal
LMFAO!!!!!

Kalgatha,Kalgatha,Kalgatha...
Have i told you how much you ROCK!?
Your SO freck'n funny!
Your like one of the top 5 awesomeness(like that word..lol) person on CF!I reckon!

And dont be sorry, girls get those too ya no
...just pretend i didnt just say that...
thankyou *bows cheerfully*

Quote:
Originally Posted by geek_gal
And dont be sorry, girls get those too ya no
re-hee-hee-hee-heally*said like ace ventura* well...you learn sumthing every day huh? lol
Kalgatha is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:33 PM   #25
Site Team
 
David Lindon's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 15,233
Default Re: Bad Dream (Firefox)

Hahaha
__________________
[url=http://www.LNXPS.NET]LNXPS.NET - The XPS Library]
David Lindon is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:38 PM   #26
In Runtime
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 148
Send a message via AIM to M1ND.G4M3 Send a message via MSN to M1ND.G4M3 Send a message via Yahoo to M1ND.G4M3
Default Re: Bad Dream (Firefox)

Im scared.. And Confused..
__________________
Forum Newbie: July 31st, 2005
Junior Member: August 6th, 2005
Forum Member: August 10th, 2005

For Some Good Music Check out Http://21.219.75.48
Dont flood my computer though, I use it lol
M1ND.G4M3 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:41 PM   #27
Fully Optimized
 
Kalgatha's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,102
Send a message via AIM to Kalgatha Send a message via Yahoo to Kalgatha
Default

is it really that hard to get like that?? lol happens quite often w/ me lol
Kalgatha is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:58 PM   #28
Daemon Poster
 
jcon89's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 734
Default Re: Bad Dream (Firefox)

lolol computers are the only thing i dream about now. the other night i dreamt that i was actually my character in world of warcraft. my name was jaktheripper and everything!! it was so wierd, but i guess thats what i get for playing the game 14 hours straight.
__________________
www.patientjoe.com - Computer Repairs in Warwick, Rhode Island
QuadCore AMD Phenom II X4 920, 2800 MHz (14 x 200), Asus M3A76-CM, 4GB DDR2 Corsair RAM, Geforce 7900GTX, Windows 7 Ultimate (64-bit)
time for an upgrade!!!
jcon89 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:05 PM   #29
Fully Optimized
 
Kalgatha's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,102
Send a message via AIM to Kalgatha Send a message via Yahoo to Kalgatha
Default

lol we had a lock in at the cortex one time and i played Call of Duty the entire time!! this was like a year and a half ago but...when i got home i was so tired i couldn't stay awake but i didn't want to sleep...but i slept for like a hour and got up...kinda....delusional...i was disoreinted and didn't know anything...but when i was walkin down stairs i could swear when i looked out the window that there was 4 us army rangers or w/e running through the woods behind my house...they didn't look like real lfe rangers but the exact same as in COD ... same textures and graphics everything it was freaky...then this other time i was in a chess tournament and thats all i was thinking about constantly for hours on hours...but after all that concentration after it was over it was hard to let go...so i started seeing things again...kinda goin outa my mind...but anyway...we were standing in line for McDonalds and there was these chicks in front of us and i saw them as chess pieces...one was a rook and one was a bishop...and in my mind we had to kill em...was kinda weird and only lasted a couple of minuetes...but still it happend
Kalgatha is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 06:47 PM   #30
Guru
 
Lord Kalthorn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Britain
Posts: 13,293
Send a message via MSN to Lord Kalthorn
Default

A wonder what a girls' morning glory is... [looks thoughtfully into sky...]
__________________

__________________
A Knight is sworn to Honour. His heart knows only Virtue. His blade defends the helpless. His might upholds the Weak. His word speaks only truth. His wrath undoes the Wicked.
Lord Kalthorn is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 04:30 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0