Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 04-17-2007, 07:20 PM   #1
In Runtime
 
Aimher3's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 203
Send a message via AIM to Aimher3
Default vista and an fire/anti virus?

what up guys i use EzTrust Armor the best IMO and it says it aint out for Vista yet? pfft kinda makes me not wanna upgrade right now? any other firewalls? or a whole kit? for vista? what do u guys use
__________________

__________________
| Asus M2n-SLI delux |-| AMD 6400+ |-| ocz DFI Special Edition Dual Channel 2GB 800mhz |-| Evga 8800 GTX |-| 100 GB seagate Internal |

Add Rep Im Cool :D
Aimher3 is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2007, 09:53 PM   #2
In Runtime
 
Aimher3's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 203
Send a message via AIM to Aimher3
Default Re: vista and an fire/anti virus?

anyone? lol
__________________

__________________
| Asus M2n-SLI delux |-| AMD 6400+ |-| ocz DFI Special Edition Dual Channel 2GB 800mhz |-| Evga 8800 GTX |-| 100 GB seagate Internal |

Add Rep Im Cool :D
Aimher3 is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 05:03 AM   #3
Golden Master
 
Raffaz's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 6,798
Send a message via AIM to Raffaz Send a message via MSN to Raffaz Send a message via Yahoo to Raffaz
Default Re: vista and an fire/anti virus?

I use NOD32 on vista. I just use the windows firewall with it because i have a hardware one.
Raffaz is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 06:33 PM   #4
In Runtime
 
Aimher3's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 203
Send a message via AIM to Aimher3
Default Re: vista and an fire/anti virus?

hmmm any other people use vista??? cmon! lol
__________________
| Asus M2n-SLI delux |-| AMD 6400+ |-| ocz DFI Special Edition Dual Channel 2GB 800mhz |-| Evga 8800 GTX |-| 100 GB seagate Internal |

Add Rep Im Cool :D
Aimher3 is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2007, 08:26 PM   #5
In Runtime
 
Brian_Fenner's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 366
Default Re: vista and an fire/anti virus?

Your not going to want to hear this.............NIS 2007

Works great on both my Vista machines with zero issues. 2007 is NOT the bloated crap everyone has seen from Symantec in the past.

Works great IMHO and has a completely Vista ready upgrade..........full firewall and AV.
__________________
White Bear Lake, Minnesota
GoldWings Rule!
Brian_Fenner is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 12:48 AM   #6
In Runtime
 
Aimher3's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 203
Send a message via AIM to Aimher3
Default Re: vista and an fire/anti virus?

hmm i might look into that thanks guys
__________________
| Asus M2n-SLI delux |-| AMD 6400+ |-| ocz DFI Special Edition Dual Channel 2GB 800mhz |-| Evga 8800 GTX |-| 100 GB seagate Internal |

Add Rep Im Cool :D
Aimher3 is offline   Reply With Quote
Old 04-19-2007, 08:59 AM   #7
Daemon Poster
 
Starr's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 926
Send a message via AIM to Starr Send a message via MSN to Starr
Default Re: vista and an fire/anti virus?

I don't run any AV on my Vista machine. I leave on Windows Defender and I have a hardware firewall. I know my one friend runs AVG with Vista.
__________________

__________________
AMD Athlon 64 3200+ Venice Core, MSI K8N Neo-4, 2x 512 Corsair Dual Channel, Nvidia Geforce fx 6600 256MB, 160GB HardDrive

Windows Vista Business Edition

"There are 10 types of people in the world. Those who know binary and those who don't."
Starr is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 04:47 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0