Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 06-27-2009, 09:31 PM   #21
Omnicide now.
 
foothead's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: My own personal hell
Posts: 10,014
Default Re: Rate and Edit my Computer

O OK. For some reason, I thought you were intel.
Why are Australian prices so high?
__________________

foothead is offline  
Old 06-27-2009, 09:32 PM   #22
Baseband Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 37
Default Re: Rate and Edit my Computer

Quote:
Originally Posted by foothead View Post
O OK. For some reason, I thought you were intel.
Why are Australian prices so high?
Idk, but everyone ive asked said it was damn cheap.
__________________

Archard is offline  
Old 06-27-2009, 09:32 PM   #23
Omnicide now.
 
foothead's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: My own personal hell
Posts: 10,014
Default Re: Rate and Edit my Computer

Quote:
Originally Posted by Archard View Post
Price is not a big issue, Me and my Dad are both cashing in, mainly my Dad im cashing in like 50 bucks lol.
Alot of my friends have this comp.
http://www1.ap.dell.com/au/en/home/d...=dhs&cs=audhs1
the $1599 one.

Whats better, The one im building or the Dell one?
LOL urs beats the hell out of the dell, but IMO my old 286 beats the hell out of any dell.

Quote:
Originally Posted by Archard View Post
Idk, but everyone ive asked said it was damn cheap.
No, PC prices are way lower in the US.
foothead is offline  
Old 06-27-2009, 09:33 PM   #24
Baseband Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 37
Default Re: Rate and Edit my Computer

Where do i check the Performance my comp has now? i dont know anything about computers.
^^ Thnx
But i think the 500 gig hard drive is way too big... i cant even use 20.
Archard is offline  
Old 06-27-2009, 09:35 PM   #25
Omnicide now.
 
foothead's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: My own personal hell
Posts: 10,014
Default Re: Rate and Edit my Computer

U will if U r into gaming.
If not, you prob don't need a great rig.

I use xbench or geekbench.
furmark is good for a GPU test.
foothead is offline  
Old 06-27-2009, 09:38 PM   #26
Baseband Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 37
Default Re: Rate and Edit my Computer

I do like Gaming, i usually just stick to one game though.
And thnx Btw, $1800 AUD is like $1200 US, will that change anything?
Archard is offline  
Old 06-27-2009, 09:40 PM   #27
Omnicide now.
 
foothead's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: My own personal hell
Posts: 10,014
Default Re: Rate and Edit my Computer

No. for $1200 you can build a damn good AMD build.

I'l post the wishlist from my gaming rig in a few.
foothead is offline  
Old 06-27-2009, 09:43 PM   #28
Baseband Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 37
Default Re: Rate and Edit my Computer

K.. omg the computer i have now has 259 Ram, 10 Gigabyte Hard Drive..
Archard is offline  
Old 06-27-2009, 09:44 PM   #29
Omnipotent One
 
Atomic Rooster's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: USA
Posts: 11,161
Send a message via AIM to Atomic Rooster Send a message via Yahoo to Atomic Rooster
Default Re: Rate and Edit my Computer

The first system you posted is much better than the Dell.

Just for comparison, that very same Dell Studio Slim Desktop goes for only $899 here in the states.
Atomic Rooster is offline  
Old 06-27-2009, 09:45 PM   #30
Omnicide now.
 
foothead's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: My own personal hell
Posts: 10,014
Default Re: Rate and Edit my Computer

Ya upgrade time.

Here is my wishlist!!!

That is a very good build, but I am cycling parts from an old rig, so its not complete.
__________________

foothead is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 06:22 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0