Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 07-27-2004, 11:08 AM   #1
Beta Member
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 3
Default gotta love cnet

Okay I love cnet cause it has the best downloads. I just got one of those graphical toolbars. The results to all my searches come out in pictures. The pictures are of the home pages so I don't have to waste my time with bogus sites. And the bookmarks are in pictures too. When did everything become so graphical?

http://www.download.com/Viewpoint-To...ml?tag=lst-0-7
__________________

cecilsabin is offline   Reply With Quote
Old 07-27-2004, 08:08 PM   #2
Guru
 
Lord Kalthorn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Britain
Posts: 13,293
Send a message via MSN to Lord Kalthorn
Default

Lol! Thats brilliant! I'll have to have a look at later - looks like a bit of fun.

And CNET is great. Especially the Tech News (I am subscribed to about 150 of their alerts) always nice to hear it when you want it.
__________________

__________________
A Knight is sworn to Honour. His heart knows only Virtue. His blade defends the helpless. His might upholds the Weak. His word speaks only truth. His wrath undoes the Wicked.
Lord Kalthorn is offline   Reply With Quote
Old 07-27-2004, 10:36 PM   #3
Daemon Poster
 
TibsBeatAll's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 790
Default Re: gotta love cnet

hmmm. That is brilliant. Unfortunately my computer is frackking up on me. So when i install it doesn't open
lol.

sux for me
waitin for a xp cd to reinstall.
TibsBeatAll is offline   Reply With Quote
Old 07-27-2004, 10:47 PM   #4
entity512
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: gotta love cnet

i didnt realy understand what it is..maybe cuz' im dumb, someone please xplain lol
  Reply With Quote
Old 07-27-2004, 10:52 PM   #5
Daemon Poster
 
TibsBeatAll's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 790
Default Re: gotta love cnet

You know when you do a search for certain website and sometimes you see websites that are bogus and don't have anything to do with your search??

Like if your searching for a Volkswagen GTi and a celica page comes up.

well, supposedly this download shows all the searches in pictures, so you can tell if the web page is relevant to ur search before u open the website. Saves a lot of time and stress.

i'm annoyed cuz i can't use it.
TibsBeatAll is offline   Reply With Quote
Old 07-27-2004, 10:56 PM   #6
entity512
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: gotta love cnet

I actualy just downloaded it sorry. its crap. lol. It be quicker going onto the site to check, the chunky tool bars slightly annoying aswell.
  Reply With Quote
Old 07-28-2004, 06:05 PM   #7
Guru
 
Lord Kalthorn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Britain
Posts: 13,293
Send a message via MSN to Lord Kalthorn
Default

Yeah; it is a bit chunky. And nothing on the MSN Explorer Search anyway. But it does look nice
__________________

__________________
A Knight is sworn to Honour. His heart knows only Virtue. His blade defends the helpless. His might upholds the Weak. His word speaks only truth. His wrath undoes the Wicked.
Lord Kalthorn is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0