Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 12-09-2004, 11:54 PM   #31
In Runtime
 
skunx710's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by Giancarlo
For the ignorant:

oh now i see....its cool looking...and how exactly does this help performance?
damn wanna trade for my sata cable please?
haha
__________________

skunx710 is offline  
Old 12-09-2004, 11:55 PM   #32
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by skunx710
I SAID 2 maxtors a week, why?
And this will answer the question about what I know about computers. I am a full time tech 60 hours a week and have my own business...IDIOT.
Every computer I work on that has a maxtor hard drive has issues. You do this as a hobby, I've worked on more computers in the last month than you will in a lifetime. Yes, I am a fanboy of the best damn hard drives in the world, better than being a fanboy of the shittiest hard drives ever made. I don't give a shit about a cobra cable. Its ata 133, so how does it transfer data any faster than any other ata 133 cable genius?
You are the moron....
have fun with your cobra cable....haha
*yawn* Anything else? Hey stupid. The cobra cable reduces interference that happens when a regular ATA-133 cable gets all twisted. It increases airflow. Every computer that has had a Seagate has had problems. I do this as a hobby too. I've built dozen of computers. You are a fanboy of the worst hard-drives out there.. well the second worst.. after Western Digital. That is my own list of the worst. Maxtors are the best. Only idiots would dispute me on that fact. You are the biggest moron here. You don't know how many computers I have worked on.. I do far more then you. You will never be close to me. You are an idiot. You are a liar too. You lie about what you work for. I'm a technican at the computer lab at a major University. Beat that mr hot shot. I work with god damn servers.
__________________

Giancarlo is offline  
Old 12-09-2004, 11:56 PM   #33
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by skunx710
oh now i see....its cool looking...and how exactly does this help performance?
damn wanna trade for my sata cable please?
haha
Eliminates performance bottle necks. SATA has little difference over the ATA/133. I know that because I worked with both. The only difference is SATA does not work with Windows 2000 professional.
Giancarlo is offline  
Old 12-09-2004, 11:59 PM   #34
BSOD
 
DarkBlade's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,355
Send a message via MSN to DarkBlade
Default

Arg.......... NVM, since we are obviously cavemen here, UG, ME HATE U!!! STFU BITCH! AHAHAHA! UG, ME HATE U!!

See, dumb isn't it........? That may seem like an overthetop impression, but sadly, it is very close to reality.

BTW- I build lots of high end PCs and this arguement is absolutly silly. it is a good cable (don't know if it is worth 20$...), but it is a good ATA133 cable. SATA is better then ATA133, but I won't go into that. SATA is newer, and has upgradability, otherwise.............NO, not going there, NVM. Ok anyway, pls ADMIN!!! ADMINISTRATOR!!! LOCK THIS THREAD SO THEY STOP ARGUEING!!!
DarkBlade is offline  
Old 12-10-2004, 12:00 AM   #35
In Runtime
 
skunx710's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by Giancarlo
Eliminates performance bottle necks. SATA has little difference over the ATA/133. I know that because I worked with both. The only difference is SATA does not work with Windows 2000 professional.
sata doesn't work in 2000 pro?
hahaha
man you are sharp...
skunx710 is offline  
Old 12-10-2004, 12:01 AM   #36
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Goodbye old case

I've had enough of this. The maxtor hard-drives have suited me just fine. I don't appreciate this thread skunk coming in here and telling me it is shit. I make these decisions based on personal experience.
Giancarlo is offline  
Old 12-10-2004, 12:01 AM   #37
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by skunx710
sata doesn't work in 2000 pro?
hahaha
man you are sharp...
No it doesn't. Man you're a fool.
Giancarlo is offline  
Old 12-10-2004, 12:03 AM   #38
BSOD
 
DarkBlade's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,355
Send a message via MSN to DarkBlade
Default

Admin, Pls Close This Thread Asap!!
Pls!! This Is Pointless!!!

Close This Thread Pls!
Thx In Advance!
DarkBlade is offline  
Old 12-10-2004, 12:04 AM   #39
BSOD
 
Giancarlo's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 4,788
Send a message via AIM to Giancarlo
Default Re: Goodbye old case

Quote:
Originally Posted by AMD ZEN
Admin, Pls Close This Thread Asap!!
Pls!! This Is Pointless!!!

Close This Thread Pls!
Thx In Advance!
Giancarlo is offline  
Old 12-10-2004, 12:06 AM   #40
BSOD
 
DarkBlade's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,355
Send a message via MSN to DarkBlade
Default

Well then stop arguing!! I wouldn't ask that if you 2 would just stop arguing over your opinion!!!!! STOP IT NOW!!!!!!!!!!!!!! STOP, STOP, STOP!!! JUST QUIT!! IT IS SO DUMB LOOKING!! READ YOUR POSTS!!! JUST STOP PLS!!
__________________

DarkBlade is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:40 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0