Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 09-23-2008, 11:45 PM   #11
Guru
 
JogaBonito1502's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: U.S.
Posts: 7,841
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Dude....wtf...where do you work at? I'm gonna get a job there when I get out of college.

edit: Nice build/review.
__________________

JogaBonito1502 is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2008, 11:51 PM   #12
Golden Master
 
Cabbs's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 7,912
Send a message via AIM to Cabbs
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Gigabyte sponsors him because he builds with their parts and overclocks them, and puts up reviews like this.
__________________

Cabbs is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2008, 11:52 PM   #13
In Runtime
 
an0nym0us's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 302
Send a message via ICQ to an0nym0us Send a message via AIM to an0nym0us
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by JogaBonito1502 View Post
Dude....wtf...where do you work at? I'm gonna get a job there when I get out of college.

edit: Nice build/review.
Quote:
Originally Posted by Cabbs View Post
Gigabyte sponsors him because he builds with their parts and overclocks them, and puts up reviews like this.
yup... i work hard to get results and i get rewarded by gigabyte. even my lans are sponsored by gigabyte, nvidia, gskill and bawls. we give away all their products.
an0nym0us is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 12:31 AM   #14
In Runtime
 
SuxoR's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 193
Send a message via AIM to SuxoR
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by Neodude112320 View Post
Most stock acer case's cant even fit an 8800,so i highly doubt it will fit this card.
wow...there goes getting a new video card

What should I do? Buy a new case and switch over all the parts?
SuxoR is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 12:42 AM   #15
In Runtime
 
an0nym0us's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 302
Send a message via ICQ to an0nym0us Send a message via AIM to an0nym0us
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by SuxoR View Post
wow...there goes getting a new video card

What should I do? Buy a new case and switch over all the parts?
yeah get a nice case though... with a good psu. for cases i recommend antec and lian-li... mostly the latter. for psu i recommend corsair, seasonic and pcp&c... they might cost you a bit more but they're well worth the money.
an0nym0us is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 01:26 AM   #16
(╯□)╯︵ ┻━┻
 
Teny's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: United States
Posts: 5,957
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

is there a way where me and my friends can become in a position like yours?
haha.
i have a friend that always OC and tries to get the best out of his system, and sometimes he even OC them to death....
but we do lan parties with friends that have nice computers.
__________________
Desktop -Cooler Master NV690/AMD Phenom II X4 965 BE/MSI 880G-E45 Motherboard/2 x 2GB DDR3 G.Skill Ripjaws X/Sapphire HD 5870 1GB GDDR5/CORSAIR CMPSU-550VX/Seagate 7200.12 500GB (OS), Samsung F3 1TB (Storage)/Sony DVD Burner/Windows 7 Professional 64-bit
Teny is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 01:47 AM   #17
Golden Master
 
Cabbs's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 7,912
Send a message via AIM to Cabbs
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by an0nym0us View Post
yeah get a nice case though... with a good psu. for cases i recommend antec and lian-li... mostly the latter. for psu i recommend corsair, seasonic and pcp&c... they might cost you a bit more but they're well worth the money.
Gotta love Lian-Li's build quality. Good suggestions on the PSU's, Enermax PSU's are worth a look too.
Cabbs is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 02:15 AM   #18
In Runtime
 
an0nym0us's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 302
Send a message via ICQ to an0nym0us Send a message via AIM to an0nym0us
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by Teny View Post
is there a way where me and my friends can become in a position like yours?
haha.
i have a friend that always OC and tries to get the best out of his system, and sometimes he even OC them to death....
but we do lan parties with friends that have nice computers.
market yourselves. it's not easy i spent at least 20-40h a month marketing to our corporate reps. you gotta grind to shine buddy.

Quote:
Originally Posted by Cabbs View Post
Gotta love Lian-Li's build quality. Good suggestions on the PSU's, Enermax PSU's are worth a look too.
thx, i've never ran an enermax, but i might try one next time. the old ocz powerstreams with the adjustable rails were awesome too, but their quality is shit now.
an0nym0us is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 04:20 AM   #19
Wizard of Wires
 
setishock's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Not sure
Posts: 10,030
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Some one hands you all this just for doing reviews? I would think when you're done with them you either buy or return them.
setishock is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 05:08 AM   #20
In Runtime
 
an0nym0us's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 302
Send a message via ICQ to an0nym0us Send a message via AIM to an0nym0us
Default Re: Gigabyte Sponsored EP45-DS3R/GTX 260 review

Quote:
Originally Posted by setishock View Post
Some one hands you all this just for doing reviews? I would think when you're done with them you either buy or return them.
they don't just hand them out, there's actual work involved in testing new equipment. i get the stuff because i'm good at what i do, and my CSS clan has only existed for a year but we are growing strong so we can pick up good sponsors.
__________________

an0nym0us is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 12:50 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0