Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 01-19-2005, 03:01 PM   #21
aCb
In Runtime
 
aCb's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 319
Default

honestly is it such a big deal that something was on backorder?
__________________

aCb is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 05:02 PM   #22
Fully Optimized
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,438
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

i think it was for AMD ZEN lol it just can't wait
__________________

__________________
Just A Guy With A Voice In His Head...
Charchris is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 05:49 PM   #23
Daemon Poster
 
trance565's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 786
Send a message via AIM to trance565
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

actually, it is a big deal when they SAY THEY SENT IT TO YOU! and then they tell u its on BACK ORDER after they tell u they SENT IT. i would be pissed as shit, and i believe teh 4000+ is just as good as the fx plus its 200 bux cheaper
__________________
a64 3200+ sock 939 @2.5Ghz !!!! YES!! I DID IT!!!!!
msi k8n neo 2 plat
1 gig pc3300 ??. major brand? @ 208mhz x2...417mhz ... 17mhz over reg
radeon 9700(software says 9600) :(:( <---- pissin me off!!!
ram runs at 2-3-3-7
trance565 is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 05:50 PM   #24
BSOD
 
mr.monger's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,386
Send a message via AIM to mr.monger Send a message via Yahoo to mr.monger
Default

dude u should just get a voodoo pc if u have unlimited budget....
they are premade or w/e but u get to choose the parts so it saves time.
besided their pcs are incredibly insane
mr.monger is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 05:53 PM   #25
Daemon Poster
 
trance565's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 786
Send a message via AIM to trance565
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

ya that or monoarch, or i buy power
i would stay away from alien ware (my frends dad has one, i can feel the heat radiating from 5 or 6 ft away)
__________________
a64 3200+ sock 939 @2.5Ghz !!!! YES!! I DID IT!!!!!
msi k8n neo 2 plat
1 gig pc3300 ??. major brand? @ 208mhz x2...417mhz ... 17mhz over reg
radeon 9700(software says 9600) :(:( <---- pissin me off!!!
ram runs at 2-3-3-7
trance565 is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 06:36 PM   #26
aCb
In Runtime
 
aCb's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 319
Default

yeah but you cant say a website sucks because they made a mistake.
aCb is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 06:55 PM   #27
Daemon Poster
 
trance565's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 786
Send a message via AIM to trance565
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

lol, i can after dealing with ppl that get things right ALL THE TIME, lol, besides its not the website, its the ppl checking off that an item got sent, the website dun kno if sumthin got sent, ppl put that into the registry, so its the ppl at zzf that messed up, and u can critisize that since it delays for a few days when u may be in a rush
__________________
a64 3200+ sock 939 @2.5Ghz !!!! YES!! I DID IT!!!!!
msi k8n neo 2 plat
1 gig pc3300 ??. major brand? @ 208mhz x2...417mhz ... 17mhz over reg
radeon 9700(software says 9600) :(:( <---- pissin me off!!!
ram runs at 2-3-3-7
trance565 is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 07:49 PM   #28
Baseband Member
 
joeyw368's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 57
Send a message via AIM to joeyw368
Default

so far im priceing out a computer ill post the parts later and tell me wut u thinkl. 1 thing i dont think im gonna need is a really good computer the most memory a game i have takes up is 512MB but im still confused about mobo and cpu, but i multy task alot so im still confused.
joeyw368 is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 07:53 PM   #29
Daemon Poster
 
trance565's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 786
Send a message via AIM to trance565
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

lol go with
cpu: amd athlon 64 4000+ or the FX-55
mobo: get the asus nforce 4 sli
__________________
a64 3200+ sock 939 @2.5Ghz !!!! YES!! I DID IT!!!!!
msi k8n neo 2 plat
1 gig pc3300 ??. major brand? @ 208mhz x2...417mhz ... 17mhz over reg
radeon 9700(software says 9600) :(:( <---- pissin me off!!!
ram runs at 2-3-3-7
trance565 is offline   Reply With Quote
Old 01-19-2005, 10:13 PM   #30
Golden Master
 
ISOwner's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 12,208
Default Re: Building new gaming computer. PLZ help

I agree with Zen about Neweggs super duper delivery and service. I ordered my burner Monday night, got it Wednesday morning. How fast is that?

The Corsair XMS has this for their latency reading:
Cas Latency: 2-3-3-6 T1

The Crucial Ballistix has just this:
2

How do you determine the latency on that Corsair? Is it the first number? If so, they are very similar in performance. Crucial being the more expensive one though.
__________________

__________________
*Fact: Microsoft Window's Blue Screen of Death vs Computerforums.org's White Screen of Death. Which is worse?
ISOwner is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:27 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0