Go Back   Computer Forums > General Computing > Hardware
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 11-05-2004, 03:12 PM   #11
entity512
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: how to Download free movies?

Doneeeee :d
 
Old 11-05-2004, 03:17 PM   #12
Daemon Poster
 
soccerfan's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 581
Send a message via MSN to soccerfan
Default Re: how to Download free movies?

use file sharing
__________________

soccerfan is offline  
Old 11-05-2004, 03:17 PM   #13
Daemon Poster
 
soccerfan's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 581
Send a message via MSN to soccerfan
Default Re: how to Download free movies?

like morpheus or somethin else
soccerfan is offline  
Old 11-05-2004, 03:18 PM   #14
entity512
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: how to Download free movies?

nah crap files...and quality.

Suprnova is fantastic..and some IRC
 
Old 11-05-2004, 03:20 PM   #15
Daemon Poster
 
soccerfan's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 581
Send a message via MSN to soccerfan
Default Re: how to Download free movies?

yeah i know that
soccerfan is offline  
Old 11-05-2004, 05:06 PM   #16
BSOD
 
FuRgy's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,692
Default Re: how to Download free movies?

Yeah, search for limwire and stuff, and check out bitorrent
FuRgy is offline  
Old 11-05-2004, 07:29 PM   #17
Fully Optimized
 
rakedog's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 2,718
Send a message via AIM to rakedog
Default Re: how to Download free movies?

WTF does this guy call us friends? Hehehe

yeah bittorrent through suprnova is awesome. Beware of the scam sites though, supErnova is a scam. The only real one is suprnova.org
__________________
hackthissite.org (criticalsecurity.net) | gentoo.org

The best argument against evolution are creationists themselves. They prove that life is devolving rather than evolving.
rakedog is offline  
Old 11-05-2004, 07:40 PM   #18
Daemon Poster
 
broknhabit's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,222
Send a message via AIM to broknhabit
Default Re: how to Download free movies?

lol just buy the movies instead. downloading them is illegal
__________________
seriously
broknhabit is offline  
Old 11-05-2004, 07:41 PM   #19
entity512
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: how to Download free movies?

Well too me, its not about he buying. just dont want to wait until months later for the dvd (which id buy anyway) other than seeing it only once in the cinema which is an expensive and long distance trip!
 
Old 11-06-2004, 04:27 AM   #20
Fully Optimized
 
Dynamix's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,463
Default Re: how to Download free movies?

If u wanna do that just keep it too yourself i mean it aint somit you should share is it
__________________

Dynamix is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 10:55 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0