Go Back   Computer Forums > General Computing > Gallery
Click Here to Login
Join Computer forums Today


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
 
Old 02-04-2007, 10:08 PM   #1
Daemon Poster
 
JikuzeN's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 535
Talking Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Title might be confusing, basically just take pics of your muscles ... yeahhh... im not gonna go first, this might be a bit embrassing lol, just post a pic even if you don't have muscles ... so, someone else can start us off, like Raffaz
__________________

JikuzeN is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:16 PM   #2
Fully Optimized
 
hascet's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,218
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

um, this is wierd, this forum is made up of mostly guys
__________________

__________________
www.crazycomputers.org
hascet is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:17 PM   #3
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Haha, this is awkward.
alvino is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:42 PM   #4
Daemon Poster
 
JikuzeN's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 535
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Yeah... it's kinda weird, but yeah who cares , And Hascet, are you trying to say were GAY LOL?, ... Soo anyone up for posting photo's of themself? XD
JikuzeN is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:44 PM   #5
Fully Optimized
 
^Mike^'s Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,958
Send a message via ICQ to ^Mike^ Send a message via AIM to ^Mike^ Send a message via MSN to ^Mike^ Send a message via Yahoo to ^Mike^
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

lol maby we should get some arnold Schwarzenegger clips heres the funniest thing ever:

Arnold's Pizza:

^Mike^ is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:54 PM   #6
Fully Optimized
 
hascet's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,218
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Quote:
Originally Posted by JikuzeN
Yeah... it's kinda weird, but yeah who cares , And Hascet, are you trying to say were GAY LOL?, ... Soo anyone up for posting photo's of themself? XD
no i'm not saying were gay i'm saying most aern't, hence the this is wierd part...
__________________
www.crazycomputers.org
hascet is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 10:56 PM   #7
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Haha, yeah I heard that before. Yummy, I want my pizza with pepperoni and 9mm bullets. Hopefully I don't get a pepperoni punched through my head.
alvino is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 11:17 PM   #8
Daemon Poster
 
JikuzeN's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 535
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

I guess i'll be the one having to start, ... or can you post yourself alvino lol XD
JikuzeN is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 11:22 PM   #9
Fully Optimized
 
NeXuS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,960
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Ok this thread is weird
__________________
//Antec 902 V3 Case, Intel i7-2600K (@4.5GHz 1.280V watercooled w/ Antec H2O Kuhler 920), 8GB DDR3 Corsair Vengeance 1866MHz, ASUS P8P67 PRO B3, MSI 3GB N580 GTX Lightning Xtreme (@850MHz/2100MHz), 1TB Samsung Spinpoint F3, Corsair HX850W Pro Series//
//XPS 410 C2D E6400 @ 2.13GHz, 2GB DDR2 667MHz, 250GB HD, eVGA 320mb 8800GTS(605/1900MHz)//
//AMD Athlon XP +2000, Socket A MSI-6390, 768 mb of PC 2100 RAM, AGP ATI RADEON 9600SE//

I <3 TrancE
NeXuS is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2007, 11:38 PM   #10
Golden Master
 
alvino's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 19,967
Send a message via AIM to alvino
Default Re: Gallery: Arnold Schwarzenegger Wannabes

Quote:
Originally Posted by JikuzeN
I guess i'll be the one having to start, ... or can you post yourself alvino lol XD
No thanks.
__________________

alvino is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -5. The time now is 03:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0